Tiems kurie pradeda važiuoti dviračiu paprastai susiduria su
problema, kokia programėle išsirinkti stebėti nuvažiuota atstumą, greiti ir panašius
dalykus. O ką jau kalbėti jeigu važiuoti norisi kažkur, bet nežinant tiksliai
kaip. Ir nors tu programėlių yra daugybe ir dar daugiau jos turi funkcijų, išsirinkti
nėra lengva. Žinoma kiekvienas mes skirtingi, skirtingi musu ir norai. Kai
vienam užtenka įsijungti Google maps ir tiesiog važiuoti, o kartas nuo karto sustoti,
pažiūrėti ir ten pasuko nėra problema. Kitiems gi reikia daug daugiau.
Kai pats pradėjau aktyviau važiuoti dviračiu naudojau Endomondo
kuri laika. Visiems puikiai žinoma programėle veikianti daugybe metu ir galinti
pasiūlyti nemažai parametru, veikia itin paprastai. Užtenka įjungti ir praktiškai
galima pamiršti iki kol laikas išjungti. Viskas su ja gerai, jeigu tik tiek ir
tereikia.
Vėliau išbandyti teko ir kelerius metus veikiančia ir dabar
gan populiaria Strava. Iš esmes turinti daug panašumu su endomondo, tiesiog turinti
daugiau parametru ir daugiau tinkanti tiems, kurie mėgsta iššūkius, nori
konkuruoti ir panašiai. Parodo ne tik duomenis apie nuvažiuoti atstumą, greiti
ir panašiai, bet ir kaip greitai įveikti pavyko tam tikras atkarpas, palygina rezultatus
su kitais ta atkarpa įveikusiais. Naudojau iki kol neatsirado Premium versija
ir kol už tam tikras nemokamas tuo metu buvusias funkcijas staiga jau teko susimokėti.
Nuo Stravos teko pereiti prie Komoot. Visu pirma kai pats ieškojau
programėles kuri butu skirta dviračiams, teko susidurti su situacija, kad programėle
atrodo graži, aprašymas geras ir panašiai. Atsisiunti ir patogi atrodo ir
viska, instaliuoti, paleidi ir išvažiuoji patestuosi. Ir va tada beveik visais
atvejais tenka paieška pradėti vėl iš naujo. Kodėl? Dauguma programėlių neranda
keliu skirtu dviračiams, ta prasme kai važiuoji mieste ir iš vienos gatves nori
pervažiuoti i kita, dažnai būna pieštiems ir dviratininkams skirtas perėjimas.
Jog nereikėtu kaip su automobiliu važiuoti iš gatves galo i pradžia ir tada vėl
i kita gatve. Toks indikatorius paprastai sako, jeigu programėle nemato tokiu
taku, jinai nematys ir taku kurie eina tarkim miške ar dar kur.
Komoot šita išbandymą atliko praktiškai be klaidu. Tik vieno
tokio tako nematė, bet tam buvo priežastis, oficialiai jis ten ir būti neturėtu.
Tiesiog žmones taip dažnai naudojo tarpu tarp gatvių, jog kažkas padėjo
plyteles. Ši programėle nuo prieš tai minėtu skiriasi ir tuo, jog čia gali planuoti
maršrutą, įtraukti lankytinas vietas ar sustojimus. Gali tiesiog įrašinėti savo
mėgstamus maršrutus ir vėliau juos kartoti be dideliu problemų. Pirma karta pradėjus
naudotis programėle, jinai duoda nemokama vienos savivaldybes ar tai rajono žemėlapi.
Visa kita mokama. Viso pasaulio žemėlapis su navigacija bei balso komandomis
kainuoja nuo 20euru. Ar verta pirkti? Priklauso kaip rimtai i tai žiuri ir ar dažnai
važiuoji dviračiu. Plius kaip dažnai reikia navigacijos kuri tai išsaugotu ir
daugybe statistikos. Bei žinoma kiek toli važiuoji. Jeigu tavo visi važiavimai
prasideda ir pasibaigė tik tavo savivaldybėje ar tai rajone, puiku. Rekomenduoju.
Alternatyvu yra daug ir turbūt dar daugiau jų atsiranda
kiekvienais metais. Jeigu kažkam užtenka tik duomenų apie nuvažiuota atstumą ir
panašiai, bet nereikia žemėlapio, navigacijos ir komandų, kita alternatyva gali
būti išmanusis laikrodis. Kad ir pats pigiausias už 10-15euru paprastai turi programėle
telefonui, kurio pagalba padės gauti praktiškai ta pati.
Programėlės kurios vertos paminėjimo, tačiau arba neteko išbandyti
arba dėl vienu ar kitu priežasčių netiko.
Zeopoxa Cycling , Polar , OsmAnd , Viewranger.
Patvirtinkite ar tikrai norite ištrinti šį komentarą?
Komentarai 0